Moje pierwsze spotkanie blogerek - Kraków


23 sierpnia pierwszy raz byłam na takim babskim spotkaniu w gronie blogerek urodowych. Szczerze mówiąc stresowałam się już dobre dwa dni wcześniej, bo jestem raczej nieśmiała, zwłaszcza jeśli nie znam kogoś bliżej. Poniżej krótka relacja, ostrzegam, że jestem strasznie niefotogeniczna, ale raz na jakiś pozwalam sobie Was postraszyć :)



Karolina, Wiola, Justyna, ja (najmniejsza ze wszystkich ;D), Kornelia, Angelika, Magda + przedstawicielka sklepu Maroko

Spotkanie odbyło się w Krakowie, ale organizatorki postanowiły zaprosić wybraną przez siebie grupę dziewczyn z różnych regionów Polski. Przyznam szczerze, że poczułam się naprawdę bardzo, ale to bardzo wyróżniona. 


Zebranie odbyło się w kawiarni naprawdę bliziutko samego Rynku, ale oczywiście jako osoba podróżująca gdziekolwiek ''raz na ruski rok'' miałam małe problemy by trafić. Chociaż kawy wyglądały smakowicie, ja za nimi nie przepadam i postawiłam jak zwykle na gorącą herbatę. 


Akurat tego dnia wyprostowałam włosy, bo rano nie wyglądały zbyt reprezentacyjnie. Swoją drogą zmieniłam trochę kolor, ale na dzień dzisiejszy praktycznie wszystko się wypłukało.


Karolina i Justyna postarały się naprawdę o całą masę świetnych prezentów, ale to pokażę Wam dokładnie w najbliższym czasie w osobnym poście. Dziękuję za zaproszenie i za mile spędzony czas!


Za użyczenie zdjęć dziękuję Justynie, mój aparat na pewno by nie podołał :)

27 komentarzy

  1. Mój pierwszy raz będzie 10 września ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie tam niefotogeniczna! Jesteś bardzo fotogeniczna ;)
    ja też za kawami nie przepadam i wolę herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paula, bardzo się cieszę, że Cię poznałam :* :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrzebnie się stresowałaś :) Fajna relacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma co się stresować, spotkania są zawsze mega przyjemne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, widać, że spotkanie udane-sama marzę o uczestnictwie w podobnym, ale jak na razie, nie udało mi się otrzymać zaproszenia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. małe jest piękne!., tez jestem drobna :)...ja na spotkanie blogerek wybieram się niebawem do Bydgoszczy, fajnie że takie akcje są organizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak widać spotkanie musiało być świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja Wam zazdroszczę, a Kraków od Bielska wcale nie tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajnie wyglądacie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o fajnie! wygląda na fajną zabawę

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś bardzo fotogeniczna i śliczna! ;) :* No i włosy są po prostu cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm... a jak widzicie to - https://www.shootingcracow.com/co-zobaczyc-w-krakowie/ To są najlepsze atrakcje w Krakowie czy znacie jakieś inne?

    OdpowiedzUsuń