Wieczory z Yankee Candle: owocowo!


Wracam z postami o czymś co jakiś czas temu stało się moim ogromnym uzależnieniem! Przyznaję, że początkowo zbytnio nie wierzyłam w fenomen wosków, wydawały mi się przereklamowane i nie wiedziałam o co tyle krzyku. Nie wiem jak jest u Was, ale dla mnie YC okazało się czymś co naprawdę potrafi świetnie urozmaicić dzień i znacznie wpłynąć na nastrój. Zazwyczaj wybieram ciężkie, nieco duszące zapachy (np. cynamon) jednak latem nie sprawdzają się zbyt dobrze, dlatego dzisiaj pokażę dwa owocowe i orzeźwiające woski.



CITRUS TANGO 

Pierwszy z nich to tzw. ''cytrusowe tango'' - mieszanka pomarańczy, limonki i grejpfruta. Pierwsze co przychodzi mi na myśl to odświeżenie, czuję tam sporo tytułowych cytrusów, które są jednak dość łagodne i nienachalne. Moim zdaniem bardzo przyjemny zapach, idealny na gorące dni, bo jest lekki i nieduszący. Po dłuższym paleniu wyczuwa się troszeczkę ''chemiczności'', ale wtedy po prostu dokładam kolejny kawałek tarty lub gaszę świeczkę.


GRAPEFRIUT (simply home)

Jak nazwa wskazuje wosk ma mieć zapach grejpfruta. W opakowaniu wydawał się bardzo delikatny, ale chwilę po opaleniu okazał się trochę słodki czego po takim owocu bym się nie spodziewała. Mimo, że czuć tam nieco słodyczy, nie jest na szczęście mdlący, przyjemnie wypełnia pokój. Nawet teraz kończąc ten post mam niedaleko siebie kominek z tą wersją yankee i mimo upału za oknem jest świeżo i jakoś tak... soczyście :)

Woski są dostępne na Goodies, a jeśli zdecydujecie się zamówić, możecie skorzystać z kodu rabatowego -10% (na nieprzecenione produkty) wpisując MINTHAIRR.

Macie w swoich zbiorach te dwa zapachy? :)

39 komentarzy

  1. Też lubie te woski :)
    dorr-dor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Grapefruit bardzo lubię, ale Citrus zupełnie nie mój zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Idę zapalić swój wosk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. normalnie namówiłaś mnie na zakup moich pierwszych wosków !! :D Lecę robić zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mam nadzieję, że tez Ci się spodobają :D

      Usuń
  5. Uwielbiam takie zapaszki zwłaszcza w ciepłe poranki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Yankee, są tak pięknie kolorowe i cudnie pachnące.
    Pewnie, że można palić świece w letnie dni.. po prostu wybieramy wtedy orzeźwiająco chłodzące nuty zapachowe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Daawno nie miałam nowych wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż wstyd się przyznać, że jeszcze nie miałam żadnych wosków muszę w końcu sie skusić :) ale nie przepadam za owocowymi zapachami wolę coś bardziej świeżego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie to w taki gorący dzień pachnie Fluffy Towels :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm aż chce aby u mnei pachniało

    OdpowiedzUsuń
  11. Woski "Yankee Candle"- miałam kilka i je uwielbiałam! ♥ :))

    Wpadnij do mnie,
    http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mialalam jeszcze zadnego wosku :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja do tej pory nie miałam do czynienia z woskami YC, ale już niedługo się to zmieni bo mam w planach zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale muszą pięknie pachnieć ;)

    wspólna obserwacja? zacznij i daj znać u mnie to się zrewanżuję. ♥
    rosewithcherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam akurat tych ale mam na nie ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze słyszałam o tych woskach tyle dobrego, że aż muszę je wypróbować osobiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Dzięki, zawsze szukam takich fajnych produktów

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przygarnęłabym oba! Uwielbiam takie zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zapachy cytrusów, szczególnie grejpfruta także muszę nabyć te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Citrus tango już trzymałam w rękach, ale odłożyłam na rzecz Sicilian lemon,a szkoda, bo tamten pierwszy jednak wydaje się ciekawszy :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam oba w zapasach, czekają na odpalenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam te woski! mają cudowne zapachy, chociaż cytrusowych jeszcze nie miałam, koniecznie spróbuję ;)

    http://the-fit-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze żadnego wosku. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam to ! ♥♥
    Świetny blog :)

    http://panitruskaffeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżeli pachną tak jak wyglądają to rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam zapachy Yankee Candle <3
    co powiesz na wzajemną obserwację?

    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurde, miałam dużą przerwę w kupowaniu, ale uwielbiam cytrusowe zapachy, więc chyba się skuszę. Tylko u mnie muszę kupować delikatniejsze zapachy, bo inaczej chłop narzeka, że za mocne, a jak mało dam to zaraz sam wosk czuję, bez zapachu :(

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę je sprawdzić, lubię takie zapachy na lato, w moim kominku właśnie topi się YC Sparkling Lemon:)

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę je w końcu wypróbować :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Great review!
    You have a very nice blog :)
    Would you like to follow each other on GFC?(Follow x follow)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie nie ma wieczoru bez wosku. :) bardzo lubię cytrusowe, ale tych akurat jeszcze nie miałam. Do nadrobienia. ;)

    OdpowiedzUsuń