Puder Babydream - przedłużanie świeżości włosów


Skład: Talc, Zink Oxide, Olea Europaea Oil, Allantoin, Parfum.
Cena: 4,99zł / 100g


Włosy myję codziennie, bo kolejnego dnia byłyby już nieświeże i nieestetyczne. Suche szampony nie przypadły mi do gustu przez swój "bogaty" skład. Czasem niestety jestem zbyt zmęczona lub nie mam czasu by myć włosy i wtedy z ratunkiem przychodzi PUDER BABYDREAM.

Zawiera talk mineralny, olejek oliwkowy, za to nie posiada barwników i konserwantów. W przeciwieństwie do suchych szamponów nie ma ALKOHOLU.

Puder świetnie odświeża pochłaniając sebum, włosy stają się lekkie i uniesione u nasady. Ma przyjemny, delikatny zapach, który jest wyczuwalny jeszcze długo po użyciu. Jest tańszy w porównaniu do większości suchych szamponów i jest zdecydowanie dużo bardziej wydajny - używałam go już kilkanaście razy (łącznie z moją siostrą) i nie zużyłam nawet połowy.

Sposób użycia: Wystarczy wysypać potrzebną ilość i wmasować we włosy. Widok może przestraszyć, lekko bieli włosy, ale wyczesanie pudru szczotką całkowicie eliminuje ten efekt, a włosy stają się świeżutkie na kilkanaście kolejnych godzin. :))

Wiem, że niektórzy używają go jako puder transparentny do twarzy, świetnie też sprawdza się w formie antyperspirantu i stosowany jest także po depilacji.

Podsumowując polecam i cenię go za jakość, przyjazny skład i cenę :)

22 komentarze

  1. nie wiem czy byłby dla mnie, bo poprzez szczotkowanie zepsułabym moje fale :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem po prostu "wytrzepuję" go palcami nie psując loków :)

      Usuń
    2. to moze jednak sprobuje :D zobaczymy jak to wyjdzie :)

      Usuń
  2. Chyba spróbuję ;)) bo już któryś raz widzę takie zastosowanie a suche szampony do mnie nie przemawiają ... a taki puder jak nie zużyję to dam koleżanką a właściwie ich maluszkom :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też go bardzo lubię! :-) zdecydowanie lepsza alternatywa dla suchego szamponu, a u mnie przedłuża świeżość na dłużej niż suchy szampon!

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze mówiąc to... nie słyszałam o nim. Dobrze, że piszesz mi to dzisiaj a nie w środę rano bo znając mnie to zapewne bym go kupiła a akurat byłam w R. :D skład całkiem całkiem, generalnie zapowiada się obiecująco, dopiszę do mojej księgi mądrości włosowych jako pozycję do kupienia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba sprawdzić ;) Jak nie przypasuje, to zużyję przy depilacji woskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ciekawe Jeszcze nie próbowałam nic suchego na odświeżenie włosów Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po jego użyciu moje włosy stają się matowe i strasznie się puszą. Używam go do depilacji woskiem tu akurat sprawdza się świetnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o tym pudrze, ale w sumie brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałaś powalczyć z włosami i ich zbyt szybkim przetłuszczaniem się? Poleciłabym Ci użyć raz na kiedyś dobrego szamponu oczyszczającego. Rewelacyjne są też te, do częstego stosowania, Joanny (seria z rzepą). Miałam podobny problem, ale teraz 2, 3 mam spokoju :)
    Aczkolwiek taki puder to świetna sprawa, ja właśnie kupiłam suchy szampon na próbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo interesujący blog :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam zapach tych dziecięcych pudrów, np. Penaten, gdy moja siostra była maleńka.. :)

    Dobry patent!

    OdpowiedzUsuń
  13. Robię dokładnie to samo :D musiałam jakoś wykorzystać ten puder skoro pupa córci go nie potrzebowała ;) ja go wytrzepuję z włosów i trochę zdrapuję ze skóry głowy, bo tam się lubi osadzić niestety... ale swoje zadanie spełnia fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł! :) Ale czy ten puder nie zostawia białego osadu na ciemnych włosach?

    OdpowiedzUsuń
  15. Uzywałam go tak jak napisałaś - jako puder transparentny ale wypróbuje jako suchy szampon, choć za nimi nie przepadam - wolę umyć głowę.

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ten sam sposób, choć ostatnio średnio się to skończyło :p

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem zupełnie zaskoczona że można taki puder stosować do wlosów i są efekty.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kiedyś próbowałam z mąką ziemniaczaną, zadziałała. Włosy były świeże i odbite od skóry ,ale nie mogłam się go do końca pozbyć i wyglądał jakbym miała łupież ;/// a mam ciemne włosy ;// jak sb z tym radzisz?

    OdpowiedzUsuń