Włosy 90-latki!

Dziś wreszcie znalazłam trochę czasu na nowy post. Generalnie dziś nie o moich włosach (z którymi się obecnie nie lubię), a o mojej PRABABCI.
Rzadko jest okazja by zrobić jej zdjęcie, a ten temat od dawna chodził mi po głowie... Wczoraj poprosiła mnie bym pomalowała jej odrosty i korzystając z okazji uwieczniłam jej chwilowy warkoczyk:


Taki oto warkocz na szybko przygotowała czekając na mnie z farbą. Jest strasznie niecierpliwa toteż o większej sesji nie było mowy. Wiem, że takie włosy nie zachwycą może włosomaniaczek, ale przedstawię Wam kilka faktów z ich życia.

1. Moja 90-letnia prababcia ma włosy (rozpuszczone) DO PASA!
2. Od wielu lat maluje je farbą Palette - raz w miesiącu same odrosty. 
3. Myje je tylko RAZ w miesiącu przy okazji malowania odrostów i wcale NIE SĄ TŁUSTE.
4. Czesze je co ok. 10 dni robiąc z nich ciasny kok (wypełniony naturalnymi włosami, które w młodości zbierała ze szczotki :D) na czubku głowy. Mówi, że dzięki temu czuje się wyższa.
5. Do utrwalenia fryzury używa PIWA Z CUKREM.
6. Nie były obcinane ok. 6 lat i NIE MA ROZDWOJONYCH KOŃCÓWEK.
7. Są błyszczące i miękkie.
8. Myje włosy szamponem "kaczuszką" :D (na pewno wiecie o jaki mi chodzi)
9. Nie używa ŻADNYCH ODŻYWEK.

Chciałabym w jej wieku mieć tak długie włosy, ale za to w przeciwieństwie do mojej prababci dumnie nosić rozpuszczone loki :D

85 komentarzy

  1. jejku, chciałabym mieć takie włosy! :O mam zamiar na starość mieć długo warkocz i dumnie go nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To tylko dowodzi jak ta całą chemia nam szkodzi. I naszym włosom. I co np. zrobił taki SLS z nami. ech, naprawde super! Pogratuluj jej włosów, ma być z czego dumna. och, naprawdę. Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę ci prababci naprawdę możesz jej pogratulować takich pięknych włosów świetne po prosu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szampon to Bambino chyba. Niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak właśnie! dziękuję nie mogłam sobie przypomnieć :D

      Usuń
    2. o ja tez myję szamponem Bambi :)
      dobrze się pieni włosy są po nim błyszczące, sypkie, a piana gęsta i taka jakaś śliska
      Może też taki kiedyś wyhoduję :)

      Usuń
    3. Dobrze się pieni bo ma SLS na drugim miejscu w składzie ;) http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=9184

      Usuń
  5. Ojej jestem zdumiona! Mogłabym tylko o takich pomarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż 2 razy przeczytałam Twój post !! wspaniale, zazdroszczę...i tutaj widzimy wpływ tej całej chemii i wszystkich innych złych rzeczy na nas ;) jedzenie itp ... ojj piękne !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam twój post kilka razy i po prostu twoja prababcia jest cudowna, jak ja bym chciała robić tak niewiele ze swoimi włosami i nie mieć żadnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  8. WYJĄTKOWE! az nie chce mi sie wierzyc ze myje tylko raz w miesiacu...jak to mozliwe..? pamietam jak pewnego dnia spotkalam kobiete polke w wieku 0k 70 lat, jej rysy przypominaly indianke,ale najpiekniejsze miala wlosy...dlugi, gruby warkocz w kolorze SREBRNYM. one nie byly siwe,one po prostu byly srebrzyste..naturalne.piekne






    pogratuluj swej Babci!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW O.O, seio myje raz na miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  10. W starszym wieku włosy tak badzo się nie przetłuszczają. Moja babcia też myje włosy może dwa razy w nmiesiącu. Ale ma krótkie i z trwałą więc to inna sprawa. Te włosy są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo jestu dzieci, tez można im rzadko myć główki. :)

      Usuń
  11. włosomaniaczki mogą się uczyć od Twojej babci!

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę raz na miesiąc. Też jestem zaskoczona i baaardzo bym chciała żeby moje włosy były takie grzeczne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja prababcia również miała takie długie i piękne włosy. Z tym, że moja nie farbowała.

    Jestem zdania, że częste mycie włosów wcale im nie pomaga. A co najwyżej może zaszkodzić.
    Raz w miesiącu to dla moich włosów trochę zbyt mało, ale generalnie popieram możliwie najrzadsze mycie włosów.

    A tak swoją drogą, zawsze gdy widzę zadbane starsze kobiety, które używają 2 kosmetyki na krzyż, zastanawiam się, czy nam są te wszystkie kosmetyki potrzebne.
    Skoro bez nich można mieć ładniejsze włosy niż z nimi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem pod wrażeniem `pielęgnacji włosów`. wyglądają świetnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super też bym chciał myć włosy raz na miesiąc.... hehe a nie co drugi dzień:P

    OdpowiedzUsuń
  16. ekstremalna pielegnacja, ale efekty zaskakujące :) na tle babć z trwałą typu baran wygląda olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się całkowicie! :) Przekaż prababci, że jej zazdrościmy takich włosów! :D

      Usuń
  17. Ojej...od 6 lat nie obcinane i ani jednego rozdwojenia? :o
    Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowita jest Twoja prababcia. Dużo zdrówka dla niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne! Jakby nie ten fartuszek, czy jakby to nie nazwać, to myślałabym, że mamy do czynienia z młodą nastolatką:) Tak wygląda z tyłu:D

    OdpowiedzUsuń
  20. e..... fuj!! myje raz w miesiącu?! szamponem dla dzieci?! ciasny kok a w środku... eeee ohyda!!!! I od 6 lat nieobcinane... LOL chyba dodaję to na wiochę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdumiewający komentarz...

      Usuń
    2. Po tym komentarzu już widać dlaczego nasze pokolenie jest "inne" :P

      Usuń
    3. Ruda_Henna! Dokładnie ;) ! Megan polecam samodzielne myślenie... to naprawdę nie boli !!! Piękne włosy !

      Usuń
    4. Ale żenujący komentarz :| bachory atakują blogi, oh nie :P
      Babcia ma śliczne włosy, chętnie zobaczyłabym jak prezentują się rozpuszczone. Jak widać domowe sposoby robią dobrze włosom :D Od tyłu Twoja prababcia nie wygląda na swój wiek, nawet myślałam, że to jakaś młoda dziewczyna :) Pozdrowienia dla babci:D

      Usuń
    5. Może ta dziewczyna po prostu nie zna się na włosach, nie warto się przejmować takimi komentarzami. Ja mam 16 lat, i mam długie włosy, ale nie tak błyszczące i lśniące, w dodatku mam rozdwojone końcówki ;/
      Więc wielkie BRAWA dla prababci !!! :)
      Może przerzucę się na szampon z "Kaczuszką" ;)

      Usuń
  21. Pięknie błyszczą! Może niektórym to się wydaje dziwne, ale moja babcia też myje włosy tylko przy farbowaniu odrostów. Nie przetłuszczają się wcale. Starsze pokolenie tak ma chyba. Też bym chciała mieć takie włosy jako starsza pani :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pozazdrościć babci włosów !

    OdpowiedzUsuń
  23. ale efekty! Trochę jej pielęgnacja mnie przeraża, ale jak jej to służy

    OdpowiedzUsuń
  24. Opis robi wrażenie, a zdjęcie mówi samo za siebie. Dla Babci dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Dokładnie o_o, to mycie raz w miesiącu mnie lekko przeraziło. Słyszałam "raz na tydzień",ale w miesiącu. SZACUN :)

      Usuń
    2. ja też zbieram szczękę z podłogi !!!!!

      świetne włosy ! 90 lat ! raz w miesiącu !

      Usuń
  26. Mycie raz na miesiąc brzmi co najmniej przerażająco, ale jeśli wystarcza a wygląda jakby i pomagało to czemu nie ;) Ja nawet gdyby mi się włosy nie przetłuszczały i tak myłabym o wiele częściej, ale ja to ja - potrafię ręce umyć kilkadziesiąt razy jednego dnia a później się dziwię, że skóra jest wysuszona na wiór..

    OdpowiedzUsuń
  27. ależ cudna kobieta *_* i te włosy <3333 tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow!!! Wyglądają na zadbane włosy góra trzydziestolatki...

    OdpowiedzUsuń
  29. pogratuluj koniecznie prababci! Niech podeśle trochę dobrych włosowych genów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny post ! Moja babcia ma 82 lata i też kiedyś miała piękne włosy, ale z powodów zdrowotnych niestety już takie nie są, nie maluje ich i ma krótkie. Ale chyba wszystkie starsze panie myją włosy Bambino z kaczuszką :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Pogratuluj babci tak pięknych, lśniących włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  32. jestem pod wrażeniem i włosów i babci ;) Chociaż najbardziej zadziwiający był dla mnie "naturalny wypełniacz do koka" to wychodzę z założenia, że my czeszemy się sierścią z dzika :D

    Faktycznie, na tle krótko-ściętych babć z trwałą i toną lakieru... włosy Twojej babci są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana czy mogłabyś zrobić z babcią jakiś wywiad? i nam go przedstawić ;) np co ona je ;)? bo w diecie na pewno tkwi sekret jej włosów, ale na focie widać też, że ona w ogóle na 90 lat nie wygląda!!! Ani skóra ani włosy ani kondycja! Jestem w szoku ;) Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  34. Och mój Boże... Normalnie mnie zżera z zazdrości!!!!!!!!!!! Moja mama też ma włosy prawie do pasa, ładne i zdrowe, ale 90-letnia kobieta z takimi włosami?! O jacie, o jacie! Ja też tak chcę na starość! Od dawna uważam, że kobiety nie powinny na starość ścinać włosów na krótko, bo to ich jeszcze postarza, no i nie farbować się na siwo/czarno. Pozdrów babcię! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Historia niesamowita - prababcia, 90 lat, farbowane włosy, które nie są fioletowe :P czy bordo. Ewenement ;) W pielęgnacji obowiązuje zasada lekarzy: Po pierwsze nie szkodzić ;) Babcia jest tego przykładem ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialne. Uwielbiam punkt 3,4 i 5 z opisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. o ja zazdroszczę takich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku codowne włosy! My tyle dbamy a nie mamy takich pięknych!
    Pamiętam jak kiedyś byłam u kolegi na imprezie i jego babcia miała piękne grube długie do pasa własnie siwe-prawie że białe włosy. Całą imprezę przeżywałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Niesamowite! To na pewno twoja prababcia, a nie babcia :P Zazdroszczę ona jest naprawdę wyjątkowa, w jej wieku biorąc pod uwagę "anatomię" mieszka włosowego powinna mieć połowę mniej włosów i o połowę krótsze!
    Zazdroszczę twojej prababci! Niech rosną dłuższe i gęstsze! Brawo :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Więcej włosów babci, to jakiś ewenement :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Twoja prababcia została moim mistrzem, moim guru i moją inspiracją.
    Nie mam nic wiecej do dodania bo az brakuje mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  42. 3. Myje je tylko RAZ w miesiącu przy okazji malowania odrostów i wcale NIE SĄ TŁUSTE. '' :O
    i do tego brak rozdwojonych końcówek - zazdroszczę ! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mi przy tych punktach szczęka opadła na podłogę :P

      Usuń
  43. aż ciężko w to uwierzyć, ja musze myć włosy niemal codziennie, a tu proszę Twoja prababcia myje tylko raz w miesiącu :) i bardzo zazdroszczę, braku rozdwojonych końcówek

    OdpowiedzUsuń
  44. wow;) zazdroszczę w tym wieku tak cudownych włosów, ja nawet teraz nie mam takiej długości;/ ale wszystko przede mną

    OdpowiedzUsuń
  45. matko! nawet w moim młodym wieku nie mam takich włosów,a co dopiero w wieku 90 lat.. !

    OdpowiedzUsuń
  46. Masakra! Chciałam wyszczególnić, które punkty wykrztusiły ze mnie "wow", ale musiałabym zaznaczyć wszystkie. To jest po prostu niesamowite, aby w takim wieku mieć TAKIE włosy... myjąc je raz w miesiącu ^^ Chciałabym mieć takie włosy jak Twoja prababcia :) Pozdrów swoją prababcię od blogerek i powiedz, że zazdrościmy jej takich włosów ;)

    ps. spodobał mi się wypełniacz z własnych włosów :D może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  47. O jeju! Jak ona to robi że nic nie robi a jej włosy tak wyglądają? I nie mają rozdwojonych końcówek? Wow!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jednym słowem niesamowite, oklaski dla prababci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. To niesamowite, nie mogę w to uwierzyć!
    Włosy piękne i błyszczące!

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow!!
    A wypełniacz do koka niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem pod wrażeniem :D wyrazy szacunku dla prababci. Inspiruje mnie do włosowego minimalizmu:) Od pewnego czasu podejrzewam, że moje włosy były najzdrowsze i najszczęśliwsze w czasach, kiedy poświęcałam im najmniej uwagi, 1 szampon, 1 odżywka.
    Pozdro, Alice

    OdpowiedzUsuń
  52. Noooooooooo nieźle ;O Tak więc dobre masz geny!:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Moja babcia tez miała takie długie włosy a do ich mycia używała szamponu zrobionego z jajek :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Czyli nigdy nie jest za późno na zapuszczanie;D

    OdpowiedzUsuń
  55. O mamuniu! Jak na taki wiek, to włosy ma wspaniałe! :] Ciekawi mnie tylko to wypełnianie koka włosami.. Jak to włosy że tak powiem 'montuje'?

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie wierzę normalnie :o ma świetne włosy, sama chciałbym myć swoje raz na miesiąc haha :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Zazdroszczę :). Jak na taki wiek to naprawdę są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Osoba na tym zdjęciu z tyłu nie wygląda na 90 lat

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak na 90 lat ma całkiem sporo włosów moja prababcia ma cieniutkie że prawie skórę widać.

    OdpowiedzUsuń
  60. Mi też się nie rozdwajają, a farbuję co miesiąc i rzadko podcinam. Nigdy nie miałam z tym problemu.

    OdpowiedzUsuń
  61. Szacunek ;-) Ale obecnie seniorzy są inni niż kiedyś. Polecam poczytać o tym - http://sparta.net.pl/
    Mnóstwo konkretnych informacji - warto.

    OdpowiedzUsuń